Help je mee?

IVN Natuureducatie verbindt mens en natuur. We laten jong en oud beleven hoe leuk, gezond én belangrijk natuur is. Dat doen we met natuuractiviteiten, cursussen, projecten en campagnes. Zelf leren en doen staan altijd centraal. Vind jij ook dat natuur onderdeel van ons dagelijks leven zou moeten zijn? Dan kun je ook jouw steentje bijdragen.

Kies de vorm die bij jou past

We hebben verschillende opties om ons werk te steunen.

• Word lid van IVN
    Door lid te worden van IVN steun je onze activiteiten en zorg je dat meer mensen toegang krijgen tot de natuur.
  • Doneren
    Het IVN Scharrelkids Fonds ondersteunt landelijke en lokale IVN-projecten die er op gericht zijn kinderen in contact te brengen met de natuur. Het bedrag dat je doneert, komt voor 100% ten goede aan het fonds.
  • Periodieke schenking
    Wanneer je IVN langdurig en structureel wilt steunen, is een periodieke schenking interessant voor jou én voor ons.
  • Nalaten
    Denk je erover om een legaat (vast geldbedrag) aan IVN na te laten? Of wil je IVN benoemen als erfgenaam? Met jouw steun laat je iets ontzettend waardevols achter.
  • IVN Webwinkel
    Met je aankoop in de IVN Webwinkel steun je het werk van IVN: natuurbeleving en educatie.

Wil jij je actief inzetten voor IVN?

• Ga aan de slag als vrijwilliger
    Meer dan 6.000 vrijwilligers zetten zich actief in voor de missie van IVN: mensen verbinden met de natuur. Hier zijn wij enorm trots op! Want zonder hen geen IVN. Van kinderactiviteiten, lezingen of excursies in de natuur organiseren tot natuurouder worden of lid worden van een werkgroep: op allerlei vlakken kun je meedoen en je inzetten.
    Lijkt dit je wat? Word ook vrijwilliger bij IVN!