Je kunt de nieuwsbrief ook online bekijken

Corona update

Vanaf 19 december zijn de coronamaatregelen verder aangescherpt. De algemene basisregels (zoveel mogelijk 1,5 meter afstand houden, handen wassen, geen handen schudden, hoesten en niezen in de elleboog, thuis blijven en laten testen bij klachten en zorgen voor voldoende ventilatie) blijven van kracht.

Alle samenkomsten met meer dan twee personen, binnen óf buiten, zijn niet toegestaan.  Dit betekent dat groepsactiviteiten van IVN voorlopig niet mogelijk zijn en dat dus  de nieuwjaarswandeling van IVN Ede op 1 januari 2022 niet door kan gaan.

Wat kan er wel?

Het is nu meer dan ooit belangrijk dat mensen naar buiten gaan. Onze creativiteit wordt uitgedaagd! Denk bijvoorbeeld aan:

• Het organiseren van 1 + 1 wandelingen, met speciale aandacht voor mensen die alleen thuiszitten;
  • Mensen stimuleren om naar buiten te gaan door ze de mogelijkheden te laten zien, bijvoorbeeld met de IVN route app

En ook online (hoewel deze activiteiten meestal binnen zijn), is er ondertussen veel mogelijk op natuureducatiegebied, zoals E-learnings  via Leer je Groen

IVN Ede

IVN Ede is een natuurvereniging met als hoofdtaak natuureducatie. Door middel van excursies, cursussen en informatiebijeenkomsten, wil IVN Ede volwassenen en kinderen bewust maken van de waarde maar ook de schoonheid van de natuur. De vereniging bestaat uit actieve thematische werkgroepen met elk hun eigen aandachtsgebied.

Je bent ingeschreven met het e-mailadres jvmeeteren@gmail.com
Direct uitschrijven.

IVN