Terugblik Ledenfeest 24 juni

Amsterdam 8 augustus 2022

LedenactiviteitOp een mooie, zonnige, langste vrijdagavond van het jaar verzamelen we bij de Drijfsijs voor ons ledenfeest. In 2020 bestond IVN 60 jaar maar dit hebben we helaas nooit echt kunnen vieren i.v.m. de corona epidemie. Vandaar dat we dit jaar extra groot en feestelijk uitpakken en wel met een eetbare plantenwandeling van onze eigen Johan Kleijn.

LedenactiviteitDe sfeer zit er al snel goed in als Johan met zijn armen wijd uitlegt hoe de blaadjes van de kruisbloemigen precies zitten. Verder kijken we onder andere naar daslook en verzamelen we blaadjes van de linde.

LedenactiviteitLedenactiviteitEr wordt onderweg van alles geproefd en de smaken verrassen ons. Ondertussen verzamelen we, met mate, om later te gebruiken.

verzamelenNa de wandeling is het tijd voor een proeverij met al het heerlijks uit de natuur. Johan heeft met veel passie en zorg al weken geleden allerlei blaadjes, bloempjes en besjes verwerkt in verschillende gerechten.

LedenactiviteitLedenactiviteitWe heffen het glas met de beroemde vlierbloesemchampagne en het feest kan beginnen. Echt genieten en prima verzorgd. Top Johan! En het bleef nog lang gezellig bij de Drijfsijs….

LedenactiviteitLedenactiviteit