IVN Amsterdam Wannabee

Amsterdam 21 juni 2022

Wil jij natuurgids worden bij IVN Amsterdam en mensen mee op pad nemen de natuur in en ze meer laten ontdekken?

Kortom, ben jij een echte WannaBee? Dan zijn we op zoek naar jou!

IVN Amsterdam is een vereniging voor en door leden die van de natuur houden en hun kennis en liefde voor de natuur met elkaar en met andere Amsterdammers of kids willen delen. Dat is belangrijk en vooral ook heel gezellig.

Dus wordt jij bijvoorbeeld helemaal blij van bloemen, warm van waterbeestjes en vrolijk van vogels? Laat het ons vooral weten.

Ben je misschien een bioloog, ecoloog of hovenier, een gids in opleiding maar heb je nog nooit een excursie of cursus gegeven en weet je niet goed waar te beginnen? Dan willen we je graag helpen! Dat kan onder andere door ideeën uit te wisselen en met iemand meelopen of samen een excursie organiseren.

Heb jij helemaal geen kennis maar wel een enorme passie voor de Amsterdamse stadsnatuur? Ook dan ben je van harte welkom!

Voel je het gidsenbloed al sneller stromen en ben je een echte IVN WanneBee, neem dan contact met ons op en dan kunnen we samen nóg meer mensen enthousiast maken over onze prachtige Amsterdamse stadsnatuur!

Stuur een mail naar ons team: webmaster@ivnamsterdam.nl