Opschoondag in Landsmeer: doe mee op 23 maart

Na de succesvolle deelname aan de Landelijke Opschoondag van 2023 slaan Landsmeer schoon, Jumbo Plemp Landsmeer en de gemeente Landsmeer wederom de handen in één en organiseren op zaterdag 23 maart 2024 een actie in Landsmeer.

De aftrap zal onder het genot van koffie, thee of limonade plaats vinden in sportcafé de Remise.

De wandeling gaat door het centrum van Landsmeer, bij het talud tegenover de BP en bij voldoende deelnemers ook door Purmerland.

Rond 11.45 uur zal er een lunch klaar staan in het winkelcentrum van Landsmeer voor Jumbo Plemp.

Verzamelpunt: ICL Landsmeer (De Remise) , Marktplein.

Tijdstip: inloop 9.30 uur, start 10.00 uur.

Eindtijd: 11.45 uur bij Jumbo Plemp Landsmeer, inclusief lunch.

Ben je in het bezit van een grijper? Neem deze dan mee. De Gemeente zorgt ook voor materiaal; grijpers, ringen, vuilniszakken en handschoenen en veiligheidshekjes, maar mogelijk is er niet voor iedereen een grijper beschikbaar.

De actie is niet meer gekoppeld aan de sponsoractie van Jumbo, maar aan de deelnemende verenigingen is wel gevraagd om deel te nemen. Deze verenigingen hebben hierover bericht gehad van Jumbo.  Daarnaast zijn alle inwoners van onze gemeente, jong en oud,  welkom om mee te schoonwandelen.

(kinderen tot 12 jaar onder begeleiding van een volwassene)

Wandel je mee? Geef je dan vóór 17 maart op bij : Gerdien van den Broek, [email protected]